Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с 156-цата- няма ряз ?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
    Колега номера на рамата е : ZAR93200000012582

    ---------- Post added at 15:23 ---------- Previous post was at 15:19 ----------

    Тая кола ще ме принуди да се самоубия вече . Вчера след като си смених термостата парното беше перфектно (жегааааа)....след това реших са посменя малко лампички по таблото (3-те уреда вдясно на шофера) Видях,че и едната на врътките долу не свети ,че и него разбазиках.И май нещо съм ос*ал по тая платка вътре ся ми духа само студено ...Ще се налага да я сменям пък дано да е от там.Немоа го разбера тоя климатроник кви схеми си прави,но ако видя проблем ще чета или ще пиша :/
    T7 - 156 BENZINA (1997-2002)
    116.623.0.0 - BN 1.8 TS 16V CF2 MEDIO
    Engine: 0835765 Vehicle: 00018818 Prod. date: 19/11/1997

    С единичен датчик си - качил съм схемите по-горе

    И втре ли си пипал??? Случайно да не си поставил моторчето за температурата в купето не на място и да не върти? Или си огънал терморезистора там много навътре?
    Last edited by NightRider; d.m.y г., 15:35. Основание: допълнение
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #62
      И втре ли си пипал??? Случайно да не си поставил моторчето за температурата в купето не на място и да не върти? Или си огънал терморезистора там много навътре?[/QUOTE]


      И вътре пипах колегаааааааа
      Турбинката я откачих внимателно от тялото с врътките.Ще взема друго ....аз мисля че е то...ама аз съм си виновен
      А що се отнася до датчика този за който говоря ли е за стрелката вътрев или някой друг?

      ---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:48 ----------

      И още едно въпросче ...тая кола горивен филтър има ли някъде.Огледах около резервоара ...нямаааа.... има ли вариант да е вътре в бачонката. Незнам аз защо така си мисля,но сякаш не й достига гориво ли незнам вече кво да мисля....срещите днес ги гледах ...леко чернички бяха..почистих ги ...остана да видя само зацепването на ангренажа ,да махна катализатора и вече незнам ....
      Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
        И втре ли си пипал??? Случайно да не си поставил моторчето за температурата в купето не на място и да не върти? Или си огънал терморезистора там много навътре?

        И вътре пипах колегаааааааа
        Турбинката я откачих внимателно от тялото с врътките.Ще взема друго ....аз мисля че е то...ама аз съм си виновен Що, светни с едно фенерче през решетката и виж дали се върти и къде е резисторът
        А що се отнася до датчика този за който говоря ли е за стрелката вътрев или някой друг? Изглежда е един общ с ЕКУ-то, но не съм попадал на такава и само някой, дето е попадал може да о гпотвърди. Огледай дали няма някой друг оголо термостата

        ---------- Post added at 15:52 ---------- Previous post was at 15:48 ----------

        И още едно въпросче ...тая кола горивен филтър има ли някъде. Няма, но има една цедка на корпуса, дето държи помпата и по нея се натрупва гняс. Огледах около резервоара ...нямаааа.... има ли вариант да е вътре в бачонката. Незнам аз защо така си мисля,но сякаш не й достига гориво ли незнам вече кво да мисля....срещите днес ги гледах ...леко чернички бяха..почистих ги ...остана да видя само зацепването на ангренажа ,да махна катализатора и вече незнам ....[/QUOTE]
        При скапана ламбда сонда свещите няма да са ОК. Не пипай още катализатора
        Last edited by NightRider; d.m.y г., 16:06. Основание: допълнение
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #64
          Колега турбинката си върти,а датчика пред нея е на 2-3 мм от самият ръб дето е с гума (демек може да отчита спокойно). Смених си врътките току що .Купих ги от колега от Разград перфектно работещи.Обаче ми прави впечатление,че парното (климатроника) си прави квото иска.Духа студено ..... не изпълнява зададените посоки на възд.поток (пр. на прозореца,краката и т.н). !?!!? Модул нещо има ли дето може да е дал фира и де се намира ..зад жабката ли ?
          Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
            Колега турбинката си върти,а датчика пред нея е на 2-3 мм от самият ръб дето е с гума (демек може да отчита спокойно). Смених си врътките току що .Купих ги от колега от Разград перфектно работещи.Обаче ми прави впечатление,че парното (климатроника) си прави квото иска.Духа студено ..... не изпълнява зададените посоки на възд.поток (пр. на прозореца,краката и т.н). !?!!? Модул нещо има ли дето може да е дал фира и де се намира ..зад жабката ли ?
            Имаш ЛС
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #66
              Защо да не пипа катализатора , за мен това беше доста положителна инвестиция , колата тръгна осезаемо по-леко да върви , не се чуди махай го този катализатор както се вижда и колата ти е една от 1вите кажи речи на 15 години е този катализатор отдавна е отишъл... отивай да ти го режат да ти слагат резонаторна тръба , да не ти гърми и всичко си заспива , катализатора го продавай , нз сега колко вървят аз моя го бутнах за 120 лева.
              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                Защо да не пипа катализатора , за мен това беше доста положителна инвестиция , колата тръгна осезаемо по-леко да върви , не се чуди махай го този катализатор както се вижда и колата ти е една от 1вите кажи речи на 15 години е този катализатор отдавна е отишъл... отивай да ти го режат да ти слагат резонаторна тръба , да не ти гърми и всичко си заспива , катализатора го продавай , нз сега колко вървят аз моя го бутнах за 120 лева.

                И пак ще се върнем на темата с катализатора,но само да си оправя парното,че баш когато най-мноо трябва ...... ми направи беля
                Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                  И пак ще се върнем на темата с катализатора,но само да си оправя парното,че баш когато най-мноо трябва ...... ми направи беля
                  Оправяй го, и катализатора по спомен с рязане , заваряне и резонатор излиза около 80 лева+- 10 , такаче катализатора и за 90 да го дадеш пак си добре . Иначе за парното не мога да ти дам съвет , то лично и моето е малко тромаво, чак след 70 градуса по датчик в купето тръгва да духа топло на АУТО като е...
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • #69
                    Ето ти схемата на климата. Интересуват те К86, К87, К88
                    Attached Files
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #70
                      Проблема с парното изглежда ,че е в моторчето което отваря/затваря клапата за студено/топло . Отворих моторчето и кво да видя ....едната зъбчатка спукана. Ще взема друго моторче за да пробвам дали е от него.
                      Междудругото забелязах и нещо което ми се стори мноооого странно : Когато дам на контакт моторчетата изглежда си правят нещо като тестове. Дори и това което ми е проблемно се движи,но след теста именно това моторче неще да работи.Ще кача няколко снимки на моторчето.
                      Открих и една бяла кутия зад жабката.Тя за какво е някой знае ли ? Дали тя не е нещо като команден блок на тия клапи ? Дали там не е проблема ?
                      Attached Files
                      Last edited by gero_records; d.m.y г., 16:21.
                      Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                        Проблема с парното изглежда ,че е в моторчето което отваря/затваря клапата за студено/топло . Отворих моторчето и кво да видя ....едната зъбчатка спукана. Ще взема друго моторче за да пробвам дали е от него.
                        Междудругото забелязах и нещо което ми се стори мноооого странно : Когато дам на контакт моторчетата изглежда си правят нещо като тестове. Дори и това което ми е проблемно се движи,но след теста именно това моторче неще да работи.Ще кача няколко снимки на моторчето.
                        Открих и една бяла кутия зад жабката.Тя за какво е някой знае ли ? Дали тя не е нещо като команден блок на тия клапи ? Дали там не е проблема ?
                        В моторчето ти е проблема,на контакт се движи само то,но не и клапата.Климатроника по датчиците за поток,хваща че нещо се случва,и затова не тръгва.Смени моторчето и ще се оправи.Бялата кутия ти е комфортмодула,централно,ел.стъкла,там не пипай нищо,да не плачеш после пак
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                          В моторчето ти е проблема,на контакт се движи само то,но не и клапата.Климатроника по датчиците за поток,хваща че нещо се случва,и затова не тръгва.Смени моторчето и ще се оправи.Бялата кутия ти е комфортмодула,централно,ел.стъкла,там не пипай нищо,да не плачеш после пак


                          Благодаря колега,
                          доста изчетох в форума по проблема. ИИИиииИИии стигнах и аз до извода че проблема е в моторчето.Утре ще го взема от колега да видим какво ще стане. Да се надяваме повече поне с парното да нямам проблеми
                          Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                            Благодаря колега,
                            доста изчетох в форума по проблема. ИИИиииИИии стигнах и аз до извода че проблема е в моторчето.Утре ще го взема от колега да видим какво ще стане. Да се надяваме повече поне с парното да нямам проблеми
                            Ако стигнеш до разглабяне на моторчето виж дали пистите на потенциометъра вътре не светят на бяло )износено)
                            Мъри, доколкото си спомням навремето като разглабях моето, моторчето се движи заедно с клапата и потенциометъра с тричките писти. То е на червяк
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #74
                              Тва мойто морторче го отписвам вече Едната зъбчатка дето играе ролята за прекъсвач някъв ...... и *б*х мамата ...поне видях кво има вътре ако ми се наложи друг пут да знам кво да бележя и да пазя Ще се замени с друго дано да е от него. Само не разбрах има ли нещо дето оправлява моторчетата на клапите или директно от врътките се командват ?
                              Alfa Romeo-156-Sportwagon-2.4JTD-150hP-2002

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от gero_records Покажи съобщение
                                Проблема с парното изглежда ,че е в моторчето което отваря/затваря клапата за студено/топло . Отворих моторчето и кво да видя ....едната зъбчатка спукана. Ще взема друго моторче за да пробвам дали е от него.
                                Междудругото забелязах и нещо което ми се стори мноооого странно : Когато дам на контакт моторчетата изглежда си правят нещо като тестове. Дори и това което ми е проблемно се движи,но след теста именно това моторче неще да работи.Ще кача няколко снимки на моторчето.
                                Открих и една бяла кутия зад жабката.Тя за какво е някой знае ли ? Дали тя не е нещо като команден блок на тия клапи ? Дали там не е проблема ?
                                Това моторче от 156 1.8TS ли е? Моето е друго
                                Last edited by NightRider; d.m.y г., 20:10. Основание: Уточнение
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X